sobota, 28 listopada 2009

Święta, święta...

I chociaż jeszcze listopad w sklepach już na dobre zagościły witryny świąteczne. Zdecydowanie moim faworytem jest Bershka i jej "słodki domek w górach". Mogłabym na tej witrynie zamieszkać! Jest na niej wszystko co kojarzy się ze świętami. Dopracowane szczegóły witryny są naprawdę fantastyczne.



W podobnym sielskim i górskim (moje subiektywne skojarzenia) klimacie jest również witryna Springfield'a. Ogromne patchworkowe choinki są świetnym pomysłem na ozdobę świąteczną. W zestawieniu z tapetą w żółto - brązowe pasy całość jest dosyć eklektyczna. Nie do końca podoba mi się to połączenie.


Mało świąteczna, ale absolutnie przepiękna jest dla mnie witryna Pull&Beara. Swoją drogą ich ostatni kampania reklamowa trafia do mnie w 100%, trafia i zachwyca. Witryna zawiera ruchome lementy (koła zębate się kręcą). Miejmy nadzieję że zawstydzi polskie marki i w końcu doczekamy się takich wieloelementowych, ruchomych konstrukcji.

1 komentarz:

  1. Bershka miała lepsze wystawy : ) No, ale ujdzie w tłoku. Już od jakiegoś czasu świetną wystawę miał Armani Jeans.

    OdpowiedzUsuń